Menu

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

21 lutego 2017 - Pozostałe kategorie

Już od kilku lat, jeśli szukamy w wyszukiwarce Google mechanika, fryzjera czy restauracji w danym mieście, to wyświetlą nam się propozycje, które znajdują się najbliżej naszej lokalizacji. Jeśli świadczymy lokalne usługi ważne jest, by użytkownicy mogli nas znaleźć za pośrednictwem Internetu. Dzięki temu, że łatwo będzie można nas znaleźć w sieci, trafią do nas osoby, które przebywają w danym mieście przejazdem, np. turystycznie. Warto dbać także o wizerunek firmy, by klienci później wystawili nam pozytywną opinię. Czego szukają użytkownicy w danej lokalizacji. Według statystyk, jeśli chodzi o lokalne usługi to użytkownicy najczęściej szukają: restauracji (24%), sklepów (23%), różnych usług, np. fryzjer czy mechanik (21%), zdrowie i fitness (11%), rozrywka (13%), podróże (4%), usługi finansowe (3%). Warto więc stworzyć naszej firmie wizytówkę w Google, by potencjalni klienci w łatwy sposób nas odnaleźli.

Konto Google Moja Firma- dlaczego warto je posiadać?

Dla firm działających lokalnie została utworzona usługa Google Moja Firma. Utworzenie wizytówki dla naszej firmy nie jest trudnym zadaniem- z pewnością wykonamy je sami. Żeby utworzyć stronę www– wizytówkę dla naszej firmy koniecznie musimy posiadać już konto Gmail. Następnie jeśli już przejdziemy do właściwej strony, musimy wybrać opcję: utwórz stronę. Następnie trzeba wybrać odpowiedni typ naszej firmy spośród tych, które się wyświetlą. Dalej, podać nazwę firmy, umieścić jej dane teleadresowe. Będziemy musieli podać wszystkie podstawowe informacje o naszej firmie takie jak: nazwa firmy, adres, telefon, branża, którą się zajmujemy. Musimy również wpisać zakres naszego działania. Jeśli wszystkie te działania wykonamy poprawnie to czeka nas jeszcze weryfikacja adresu. Dopiero wówczas, kiedy adres zostanie zweryfikowany nasza firma będzie się wyświetlała w wynikach wyszukiwarki.

Dbaj o opinie

Jeśli mamy już gotową wizytówkę, by budzić wiarygodność wśród potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie korzystali z naszych usług, ważne jest zdobycie pozytywnych opinii. Warto prosić o nie klientów albo udzielać mini- rabatów za pozytywną opinię, którą klienci będą mogli wyrazić w postaci przyznanych punktów (od 1 do 5).

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *